Dec. 10, 2013

heej på er
dagen började väldigt lugnt och bra va till tandläkaren 10 i 8. jag vet att jag är ganska udda när det gäller tandläkaren, det är ju väldigt många som inte gillar det men alltså jag gillar tandläkaren väldigt mycket. jag älskar känslan jag får när jag lämnar stället. jag känner mig så fräsch i munnen speciellt när jag får den här banansprutan eller vad det är som dem fyller i tänderna. det är den första tandläkarbesöket på två år, ja jag har saknat tandläkaren det har jag faktiskt.
jag trodde eller jag bergsäker på att jag hade två hål på varsin sida av munnen. så jag blev ganska chockad när dem sa att jag hade jättefina tänder.
så dagen börjar väldigt bra för mig idag

oj just det imorgon
ska jag gå på den nya hobbiten filmen som har premiär imorgon.
jag såg den första hobbiten filmen igår för jag hade inte sett den förut
så det ska bli roligt och se tvåan i 3D imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0