min favorit hemsida

 
idag var det den sista dagen för den här praktiken, vad jag kommer att sakna hundarna. men som tur är så kommer jag ju tillbaka till hundarna direkt efter höstlovet och då är det fem praktik.
 
alltså har ni varit beroende av en hemsida som ni måste bara in varje dag eller till och med flera gånger om dagen förutom Facebook.
jag är helt besatt av hemsidan swefilmer.com som är världens bästa hemsida om ni inte har upptäckt den så är det på tiden. 4 väldigt bra anledningar till att besöka hemsida:
 
1 den är LAGLIG.
2 det är gratis och bli medlem, behöver inte än vara medlem på vissa filmer.
3 har både gamla och nya filmer för alla åldrar, för alla typer som gillar romantik till rysare.
4 på tecknade så finns det svensk dubbning och engelska tal, det finns svensk text om det är engelska.
 
ps det kommer nya filmer eller tv serier nästan varje dag
 
 
men det finns 2 nackdelar det är:
1 vart man är klickar på sidan så kommer irriterande reklam sidor det är så himla jobbigt. t ex när man trycker på sök rutan så måste man klick 1 eller 2 gånger för att man ska kunna skriva.
2 det är man kan få problem med videon, det kan ända att man bara kan se typ en halv timme av den sen så går det inte se mer, men om det händer är det bara göra något annat en liten stunden eller så och komma tillbaka.
 
men förutom dem här nackdelarna så älskar jag den här sidan.
 
sidan har alla mina favoriter tv serier och filmer
 
 
god natt ska gå och lägga mig nu
vi ses
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0