Oct. 29, 2013

är på väg hem från Ullared. det blev rätt lyckad. jag köpte det mesta jag skulle ha, jag hittade ungefär 95 procent av det jag skulle ha så jag är väldigt nöjd. är jätte trött men. den var inte speciellt så bekvämt som det brukar vara i en buss. det är svårt sova på ett bra sätt. jag försökte sova förut men hela min högra ben somna så och det är så obehagligt så det gick inte.
vi är hemma i Karlstad om ca 4 timmar. vi skulle ha en halv timmes bensträckare i Mariestad tror jag att var.
vi åker sån här Vänersbuss och den åker via Kristinehamn för att lämna av några stycken.
vi åkte 5 från Ullared.
så jag gissar att jag blir hemma runt 11 eller så

vi ses nästa gång


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0