vecka 41 och 42

hej på er
 
är på den fjärde och sista veckan av praktiken. fast som tur är så ska jag bara
vara i skolan i en vecka för det är höstlov. sen är fem veckors praktik vad gött.
 
jag trivs värkligen på hunddagis hoppas så otroligt mycket att jag får jobb där efter studenten.
det är så roligt att vara med hundarna.
 
 
helgen har inte hänt så mycket, varit i biblioteket hela helgen lugnt och gött.
det börjar bli lite som en rutin som jag gör på biblioteket,
först så går jag till datasalen för att kolla om det finns en
dator ledig om det finns det så sitter jag vid datorn tills tiden går ut (2 timmar) sen går
jag alltid ungdoms avdelningen och läser den bok serien som
jag älskar så mycket som det går över böcker och det är nattens hus, förutom vampire Academy och
the mortal instrument serien dem. okej jag inte välja mellan dem. dem är så
himla bra på sitt sätt. men det är en bok serie som har jag har blivit lite för beroende och
det är nattens hus böckerna, den bok serien har jag fastnad lite extra för.
( fast om det inte finns nån ledig dator då går jag direkt
till ungdoms avdelningen och sen till datorn) 
 
fast så som många av er redan vet så ska vampire Academy böckerna bli film. jag blev så himla glad att knappt kunde tro att det kunde vara sant.
jag har något liknande nyhet fast det kanske ni också redan vet att dem ska börja filminspela till nästa år så filmen kommer någonstans under 2015 jag vet det väldigt långt att vänta men huvudsaken är att serien blir film.
 
kommentera gärna om era favorit bok eller böcker
 
 
 
hörs tills nästa gång
 
 
  
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0