Aug. 27, 2014

heej på er

på fredag ska jag och mamma åka på kryssning till åland. Det ska bli så roligt. jag har aldrig åkt på kryssning så det ska bli jätte spännande.
det är lite roligt för vi bestämde det kanske nyligen och bokade i måndags så det kom ganska plötsligt. jag håller sakta på att få resfeber.

ja det har inte gott så bra med jobb en så länge. än så länge får jag nöja mig med prakitik på hunddagiset.
jag var på möte hos arbetsförmedlingen den 13. Jag förslag på andra ställen jag skulle kunna praktisera på i fall jag inte fick på hunddagiset. Eftersom jag älskar böcker så jag valde Statsbiblioteket, Akademibokhandel och Bokia. Så vi får se vad det blir.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0