höstovet

hej på er
förlåt att jag har varit frånvarande den senaste tiden jag bara haft höstlov på hjärnan.
och nu äntligen är det höstlov nu slipper jag skolan i 6 veckor för direkt efter som jag har sagt så har jag praktik direkt efter höstlovet. kommer inte tillbaka till skolan förrän vecka 50 då ska jag bara vara i skolan i 2 veckor till jullovet.
 
kommer ni ihåg att jag sa att ja skulle åka till Ullared nu är det äntligen här okej det är inte
förrän på tisdag men det är så nära så det inte är sant. jag ska upp gör tidigt mellan 4 halv 5 för bussen till Ullared går kvart i 6 gissa om det är tidigt jag avskyr att gå upp tidigt men det är värt dt när det sånt är. min shoppings lista ganska kort egentligen, om jag ska vara ärlig så det bara 5 eller 6 saker jag har planerat men om jag känner mig själv så blir det mycket mer när jag väl kommer ditt.
 
den senaste tiden så bara haft en sak i tanken och det är boken stad av aska jag
längtar tills får läsa den. jag ligger i kö på bibliotekets hemsida fas jag ligger i plats 3 så det
kan ta ett tag. men jag har börjat lova mig själv att så fort den kommer ut i affären så ska köpa den för jag tror inte att jag orkar vänta på den i biblan.
 
 
jag har sett VI ÄR BÄST filmen den var bra och komisk men jag tyckte
inte det var en sån film som man ser på bio. det var mer en sån film som man kan
vänta tills det kommer på dvd, men det är vad jag tycker.
 
det var allt för den här gången
  
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0