längesen senast

hej

jag ursäktar så mycket att jag inte har skrivit på ett tag.
Jag har haft fullt upp.
jag tar studenten nästa vecka förresten jag kan inte fatta det har gått så fort, jag minns så väll när började terminen i höstas i alla fall
efter som det är sista skolåret för mig så det mycket arbetsförmedlingen och sånt.

jag åkt mycket med klassen. Vi har varit i sunna och nej jag menar inte Sunne om det är det ni tror. sunna är ett litet ställe som ligger på ön Tjörn och den ligger vid Orust iallafall där var vi i 4 dagar, vi har varit där förut men jag älskar det stället. Det är så mysigt. Där vi bodde var ett ställe som var bland berg, hela ön var nästan av berg. vi bergsvandrade 3 dagar i rad på kvällen. Det var så härligt med allt där. jag vill så tillbaka ditt.

praktiken är över nu (tyvärr). nu återvänder jag inte förrän i höst om jag får jobbet.

just nu så sitter jag på tåget från Stockholm till hemstaden Karlstad.
har varit till Stockholm med klassen och gick runt i gamla staden och gallerian. bara för att vi gått hela dagen så är min fötter så ömma just nu.


berättar resten nästa gång.
jag ska försöka skriva imorgon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0