Feb. 14, 2014

hej på er!

det har varit mycket på gång nu okej kanske inte så mycket, har haft praktik nu snart sista veckan nästa vecka.
självklart har jag sett Disney filmen frost alltså den får 10 av 10. jag har redan sett den 3 gånger på bio i 3D så klart, alltså det är en film som är värt att titta på.
Jag såg den igår på swefilmer för jag ville se hur det var på engelska plus låtarna men jag vet inte jag klara inte av se Disney filmer på engelska. jag tror att jag är den ända som inte gillar engelsktal. jag ska definitivt köpa filmen när den kommer på dvd.
jag är helt besatt av låten leta it go på svenska jag har laddat ner låten på mobilen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0